Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Обратна връзка за клиентска удовлетвореност

„Дайте ни храна за размисъл“ е кампания на Корпоративно банкиране на УниКредит Булбанк за обратна връзка относно удовлетвореността на клиентите от нашето обслужване.

Обратна връзка за клиентска удовлетвореност

Какво представлява кампанията?  

Създадохме кампанията "Дайте ни храна за размисъл" с цел да измерим Вашата удовлетвореност навреме. Поставихме я в Булбанк Онлайн, за да е максимално лесно и удобно за Вас - нашите корпоративни клиенти. Отделете ни 3 минути, за да ни споделите своите препоръки и ни дайте ХРАНА ЗА РАЗМИСЪЛ!

 

 

 

Какво трябва да направя?

 

  • Вече сте сключили договор или сте водили преговори през последните 30 дни с банката.
  • Отделете 3 минути за да попълнете анкетата, която ще получите през профила на Вашата фирма в Булбанк Онлайн.
  • Дайте ни адрес за доставка, име и телефонен номер.
  • Останалото оставете на нас.

Какво следва?

За да ви се отблагодарим, че сте ни дали ХРАНА ЗА РАЗМИСЪЛ и сте попълнили анкетата до края, екипът на УниКредит Булбанк ще изпрати освежаваща изненада за вас и колегите ви в офиса!

 

Условия за участие в кампанията       

Ако сте корпоративен клиент на УниКредит Булбанк*.

Ако сте подписали договор или сте водили преговори за такъвс банката през последните 30 дни относно:

  • Кредитни продукти и други банкови продукти
  • Продукти на УниКредит Лизинг
  • Продукти на УниКредит Факторинг

Има голяма вероятност да получите линк към проучването „Дайте ни ХРАНА ЗА РАЗМИСЪЛ“  в корпоративния си профил в Булбанк Онлайн.
 


* Корпоративни клиенти са ЮЛ – български или чуждестранни компании или компании, регистрирани в България, които имат повече от 50% чуждестранно участие в собствеността, са с годишен оборот над 3 млн. лв. и извършват стопанска дейност в България.