Обратна връзка за клиентска удовлетвореност
Какво представлява кампанията?
Създадохме кампанията "Дайте ни храна за размисъл" с цел да измерим Вашата удовлетвореност навреме. Поставихме я в Булбанк Онлайн, за да е максимално лесно и удобно за Вас - нашите корпоративни клиенти. Отделете ни 3 минути, за да ни споделите своите препоръки и ни дайте ХРАНА ЗА РАЗМИСЪЛ!
Какво трябва да направя?
- Вече сте сключили договор или сте водили преговори през последните 30 дни с банката.
- Отделете 3 минути за да попълнете анкетата, която ще получите през профила на Вашата фирма в Булбанк Онлайн.
- Дайте ни адрес за доставка, име и телефонен номер.
- Останалото оставете на нас.
Какво следва?
За да ви се отблагодарим, че сте ни дали ХРАНА ЗА РАЗМИСЪЛ и сте попълнили анкетата до края, екипът на УниКредит Булбанк ще изпрати освежаваща изненада за вас и колегите ви в офиса!
Условия за участие в кампанията
Ако сте корпоративен клиент на УниКредит Булбанк*.
Ако сте подписали договор или сте водили преговори за такъвс банката през последните 30 дни относно:
- Кредитни продукти и други банкови продукти
- Продукти на УниКредит Лизинг
- Продукти на УниКредит Факторинг
Има голяма вероятност да получите линк към проучването „Дайте ни ХРАНА ЗА РАЗМИСЪЛ“ в корпоративния си профил в Булбанк Онлайн.
* Корпоративни клиенти са ЮЛ – български или чуждестранни компании или компании, регистрирани в България, които имат повече от 50% чуждестранно участие в собствеността, са с годишен оборот над 3 млн. лв. и извършват стопанска дейност в България.