Е-подписване на документи за юридически лица
Какво е e-подписване?
Електронният подпис е средство, чрез което се подписват и потвърждават документи в електронна форма. С подписването на електронния документ юридическото лице се идентифицира и съдържащата се в документа информация се защитава от последващи промени.
Дистанционно подписване на документи с УниКредит Булбанк се осъществява посредством сертифициран КЕП* или мобилното приложение Evrotrust, разработено от "Евротръст Технолъджис" АД в качеството му на доставчик на квалифицирани удостоверителни услуги.
*Квалифициран Електронен Подпис - издава се от доставчик на удостоверителни услуги съгласно Закона за електронния документ и електронния подпис (ЗЕДЕП). Списък с доставчиците на удостоверителни услуги е наличен на следния линк.
Предимства
Лесно и бързо
Иконачрез КEП* с титуляр юридическо лице или чрез мобилното приложение Evrotrust
По всяко време
Иконаи отвсякъде без посещение на банков клон
Правна сила
Иконана саморъчен подпис
Подписващият се
Иконаидентифицира и документът се защитава от последваща промяна
Сигурно и надеждно
Иконаизпращане на конфиденциална информация
Без нужда от хартиен носител
Иконав полза на околната среда
Без допълнителни такси
Иконаза услугата при подписване на документи с УниКредит Булбанк
Как работи?
Обмен на документи с мобилното приложение Evrotrust**
Стъпка 1: Изтеглете и инсталирайте мобилното приложение на Евротръст.
Стъпка 2: Идентифицирайте се дистанционно през Евротръст - снимайте личната си карта и си направете селфи през камерата на вашия телефон.
Стъпка 3: Свържете се с вашия обслужващ банкер и заявете желаната от вас услуга.
Стъпка 4: Получавате съответните документи от УниКредит Булбанк в приложението на Evrotrust.
Стъпка 5: Подпишете безплатно получените от банката документи с квалифициран електронен подпис – персонален ПИН код. създаден в Evrotrust.
Стъпка 6: Преглеждайте и съхранявайте всички електронно подписани документи в мобилното приложение на Evrostrust.
**Валидно и за чуждестранни граждани.
Обмен на документи подписани с КЕП* по електронна поща
Стъпка 1: Заявете КЕП* за юридически лица от легитимен Доставчик на квалифицирани удостоверителни услуги в ЕС.
Стъпка 2: Заявете желание по имейл за обмен на документи с КЕП* към вашия обслужващ банкер, като изрично посочите имейл адреса, от който ще се извършва обмена.
Стъпка 3: Получете съответните документи от УниКредит Булбанк.
Стъпка 4: Подпишете с КЕП* за ЮЛ и изпратете документите в PDF.
Стъпка 5: Получавате информация от вашия обслужващ банкер за статуса на вашата заявка.
*Списък с доставчиците на удостоверителни услуги е наличен на следния линк.
Контакти
Свържете се с вашия обслужващ банкер или заявете разговор с експерт.