Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Софтуерен ПОС терминал – ePOS

Безконтактни разплащания от ново поколение! Превърнете вашето Android устройство в ПОС и приемайте безконтактни разплащания още по-лесно и удобно!

Заявете

Софтуерен ПОС терминал – ePOS

Промо

Дайте ни

храна за размисъл

Споделете с нас доволни ли сте от взаимоотношенията си с банката през последните 30 дни. Участвайте активно с обратна връзка и ни помогнете да подобрим услугите си.

Научете повечеза Промо

 

Какво представлява ePOS?

С ePOS можете да превърнете вашия телефон или таблет с операционна система Android в ПОС терминал и да приемате плащания с дебитна или кредитна карта Visa и Mastercard изцяло безконтактно. Още по-удобно и без нужда от други допълнителни устройства!

За целта трябва да изтеглите приложението ePOS by Bulbank от Google Play Store и да го инсталирате на мобилното ви устройство.

Ползи

 

  • Удобен и навсякъде с вас.
  • Сигурен начин за приемане на плащания.
  • Лесен за използване и управление.
  • Без нужда от допълнителни устройства и техника.

Характеристики

 

Приемане на трансакции

Икона

Приемане на безконтактни трансакции с карти (Visa, Mastercard). Чрез смартфон или таблет с NFC технология на поне Android 8.0.+ и след сключване на договор с Банката, клиентите могат да активират приложението и да разширят платежния си портфейл с безкасови плащания.

Валута на ePOS терминала

Икона

BGN

Срок за заверка

Икона

До 1 работен ден

Време за инсталиране

Икона

Индивидуално, спрямо възможностите на клиента. След инсталиране на приложението, до 5 дни техническа параметризация в банката.

Техническа поддръжка

Икона

24 часов/7 дневен дежурен център за обслужване.

 

Параметри

Такси
Месечна такса за поддръжка на ePOS (до 3 потребителя) 5 лв. (с вкл. ДДС)

Такса за ползване на терминално устройство ПОС при реализиран месечен оборот до 1 500 BGN включително.

Без такса

За повече информация относно таксите можете да се обърнете към Вашия обслужващ банкер.

Изисквания за осъществяване на трансакция с ePOS

 

  • Мобилно устройство или таблет с операционна система Android 11 или по-нова и NFC функционалност.
  • Интернет свързаност (мобилен интернет или Wi-Fi).
  • Безконтактна функционалност на картата или дигитално устройство на клиента.

Кандидатстване

За софтуерен ePOS терминал могат да кандидатстват всички юридически лица (регистрирани по Търговския закон), еднолични търговци и други физически лица, които извършват търговска дейност, съгласно чл. 2. от Търговския закон - самоосигуряващи се и лица, упражняващи свободна професия, занаятчийска дейност или хотелиерски услуги чрез предоставяне на стаи в обитавани от тях жилища.


Заявете консултация за ePOS терминал през онлайн формата в 4 лесни стъпки

rPOS-Step-01-400px.png

Дистанционна консултация с експерт

rPOS-Step-02-400px.png

Онлайн подаване на искане за ePOS терминал

rPOS-Step-03-400px.png

Одобрение и дигитално подписване на договора

rPOS-Step-04-400px.png

Инсталиране на ePOS терминала на Android устройството

 

Заявете

Инструкции за инсталиране на ePOS

 

Често задавани въпроси

В стремежа си към дигитална и екологична устойчивост, УниКредит Булбанк разработи мобилна и компактна услуга, при която не е необходимо използването на познатите хартиени бележки. При ePOS не се налага използване на кабели и др. допълнителни устройства.

Можете да изтеглите и инсталирате приложението изцяло безплатно.

Сумите се заверяват по сметката съгласно сключения Договор за услугата.

Център за контакт с клиенти на УниКредит Булбанк на 0700 1 84 84 или кратък номер 1 84 84 (за местни мобилни оператори според тарифния план).

Услугата може да работи с мобилни данни, (3G, 4G, 5G) или Wi-Fi връзка. В случай, че се използват мобилни данни (3G, 4G, 5G), може да се рестартира телефонът. При Wi-Fi връзка, в случай на прекъсване, може да се рестартира рутерът.

Моля, уверете се, че въвеждате правилните идентификационни данни.

Ако все още имате проблеми с вписването – моля, опитайте да изчистите кеша на приложението:

  • Отворете настройки на вашето устройство;
  • Отидете в менюто с приложения и по-точно при инсталираните приложения;
  • Намерете ePOS by Bulbank и го изберете;
  • Изберете раздел Съхранение;
  • Кликнете върху Изчистване на кеша/съхранение.

След това опитайте да се впишете отново.

В случай, че все още имате проблеми, бихте могли да се свържете с нас на: DbmmDfousfAVojDsfejuHspvq/Ch или 02/ 933 7 212, 15 212

На екрана за вход, точно под полетата за вашите идентификационни данни, има бутон „Забравена парола?“. Ще получите имейл с линк, за да възстановите паролата си. Проверете входящата си поща и следвайте инструкциите, описани в имейла.

За момента приложението ePOS е налично само за Android устройства.