Обратна връзка за клиентска удовлетвореност

„Дайте ни храна за размисъл“ е кампания на Корпоративно банкиране на УниКредит Булбанк за обратна връзка относно удовлетвореността на клиентите от нашето обслужване.

Какво представлява кампанията?  

Създадохме кампанията "Дайте ни храна за размисъл" с цел да измерим Вашата удовлетвореност навреме. Поставихме я в Булбанк Онлайн, за да е максимално лесно и удобно за Вас - нашите корпоративни клиенти. Отделете ни 3 минути, за да ни споделите своите препоръки и ни дайте ХРАНА ЗА РАЗМИСЪЛ!

 

 

 

Какво трябва да направя?

 

  • Вече сте сключили договор или сте водили преговори през последните 30 дни с банката.
  • Отделете 3 минути за да попълнете анкетата, която ще получите през профила на Вашата фирма в Булбанк Онлайн.
  • Дайте ни адрес за доставка, име и телефонен номер.
  • Останалото оставете на нас.

Какво следва?

За да ви се отблагодарим, че сте ни дали ХРАНА ЗА РАЗМИСЪЛ и сте попълнили анкетата до края, екипът на УниКредит Булбанк ще изпрати освежаваща изненада за вас и колегите ви в офиса!

 

Условия за участие в кампанията       

Ако сте корпоративен клиент на УниКредит Булбанк*.

Ако сте подписали договор или сте водили преговори за такъвс банката през последните 30 дни относно:

  • Кредитни продукти и други банкови продукти
  • Продукти на УниКредит Лизинг
  • Продукти на УниКредит Факторинг

има голяма вероятност даТо ще получите линк към проучването „Дайте ни ХРАНА ЗА РАЗМИСЪЛ“ нашата анкета в корпоративния си профил в Булбанк Онлайн.

 


* Корпоративни клиенти са ЮЛ – български или чуждестранни компании или компании, регистрирани в България, които имат повече от 50% чуждестранно участие в собствеността, са с годишен оборот над 3 млн. лв. и извършват стопанска дейност в България.