По време на плащане
терминалът и картата ви следва да са на видимо място пред вас.
Ако картата ви е безконтактна
то тя следва да остане при вас по време на плащането.
Преди да потвърдите плащане
проверете дали сумата, изписана на дисплея на ПОС терминала е коректна
Ако ПОС терминалът изиска ПИН код
при въвеждането му го прикривайте внимателно с ръка.
Не е необходимо да разписвате
разписката от терминала, ако върху нея е налично съобщение «не се изисква подпис».
В случай на отказано плащане
можете да се свържете с Център за контакт с клиенти на банката, за да проверите причината за отказ или да заплатите по алтернативен начин.
Търговецът може да изиска
документ за самоличност за да свери името с това от вашата карта.
Служителите в търговските обекти
нямат право да записват данни от вашата карта.
Част от картовите ви данни
могат да бъдат записани върху разписката от ПОС терминала единствено ако плащането се извършва в обменно бюро или ако сте дали данните си чрез съответната резервационна форма на хотел, туристическа или рент-а-кар агенция.
След приключване на трансакцията
не забравяйте да вземете картата и разписката от ПОС терминала, както и издадените от търговеца допълнителни фактури и документи. Същите могат да ви потрябват в последствие.
Ако установите, че плащането ви е дублирано
че са ви задължили с по-голяма или по-малка сума от дължимата и сте все още в обекта, то сигнализирайте в момента на търговеца. Ако не получите съдействие от него, обърнете се към банката.
В случай, че забравите картата си
при търговец, изгубите я или ви я откраднат, позвънете незабавно на денонощните телефони за съдействие, за да блокирате картата си своевременно.
Възползвайте се от допълнителни услуги
създадени за вашата сигурност и комфорт, които банката предлага, като SMS нотификация, парола за сигурни плащания или застраховка.

Булбанк Мобайл
Открийте сметка, управлявайте средствата си и банкирайте изгодно изцяло през телефона си, без да посещавате клон.