Динамична парола за плащане в интернет

Подсигурете комфорт и сигурност при онлайн пазаруването си чрез безплатен абонамент за “Динамична плащания в интернет”.

Какво е динамична парола за плащане в интернет?

Динамичната парола за плащане в интернет е уникална за всяко плащане и се получава от клиента в Булбанк Мобайл или Булбанк Онлайн в процеса на плащане в интернет при търговец, участващ в програмите за сигурни плащания VISA Secure и Mastercard ID Check.

Динамичната парола заменя използваната до момента статична парола, като осигурява още по-висока степен на сигурност при онлайн разплащанията с банкови карти чрез задълбочена верификация на картодържателя, съгласно регулаторните изисквания на PSD2 директивата.

Услугата е безплатна и е достъпна за всички притежатели на дебитни и кредитни карти на физически или юридически лица, издадени от банката с логото на Visa,  Visa Electron, VPAY или Mastercard.

Активиране на динамична парола

Динамичната паролата се изисква за всяка трансакция с карта в интернет при търговци, които участват в програмите за сигурни плащания VISA Secure и Mastercard ID Check.

За да получите динамична парола, по време на плащане е необходимо да активирате предварително тази опция за своята карта през Булбанк Мобайл или Булбанк Онлайн чрез специално създаден за услуга бутон.

 

UCB_BBM_Display_3D_BG_250x505_01.png

 

Активиране на динамична парола през Булбанк Мобайл

  • Влезете в Булбанк Мобайл и изберете меню „Карти“
  • Изберете картата, за която да активирате услугата и разгърнете списъка с функции към нея
  • Натиснете бутон „3D динамична парола“
  • Успешно сте активирали услугата, ако е налична зелена отметка на бутона

 

Вижте видеото

 


* Динамичната парола ще се получава в процеса на плащане като пуш нотификация в Булбанк Мобайл. За да видите паролата за конкретно плащане, следва да влезете в мобилното си банкиране, където като нотификация ще е налична паролата.

За потребителите с Android мобилни устройства, следва да бъде актуализирана версията на Булбанк Мобайл.

В случай че не извършвате плащане в интернет повече от 6 месеца, картата автоматично се деабонира за услугата и преди следващо плащане в интернет е необходимо повторно да активирате динамична парола за съответната карта.

Активирането на динамичната парола през Булбанк Онлайн

  • Влезте в Булбанк Онлайн и изберете меню „Карти“.
  • Натиснете бутон „3D“ за своята карта.
  • Успешно сте активирали услугата, след получено потвърждение.

* Нотификациите от генерираните Динамични пароли за сигурни плащания в Онлайн Банкирането, ще се визуализират в меню Карти, секция „Пароли за потвърждение на интернет плащания“.

В случай че не извършвате плащане в интернет повече от 6 месеца, картата автоматично се деабонира за услугата и преди следващо плащане в интернет е необходимо повторно да активирате динамична парола за съответната карта.

Как да платим покупката си в интернет, използвайки динамична парола?

Стъпките при плащане са идентични на използваните до момента, като единствено се променя канала на получаване на паролата и това, че тя е различна и уникална за всяко плащане.

  • Сложете избраните продукти в онлайн кошницата на търговеца и въведете необходимите за плащането лични и картови данни.
  • Стартира автоматичен процес на верификация на клиента, като се отваря нов прозорец с логото на БОРИКА АД, Unicredit Bulbank и лога на VISA Secure или Mastercard ID Check, с кратка информация за плащането*.
  • Прегледайте данните за плащането и натиснете бутона „Изпрати Динамична парола“. При успешна клиентска верификация паролата ще се изпрати до използвания от Вас електронен канал.
  • Влезте в Булбанк Онлайн или Булабанк Мобайл, където ще е налична уникалната за плащането динамична парола, валидна 10 минути.
Dynamic-pass-laptop.png

 

  • Плащането се финализира след коректно въвеждане на динамичната паролата във визуализирания екран и съобщение за успешно плащане.

Вижте видеото


* Ако не сте абонирали картата си за получаване на динамична парола преди стартиране на плащането, същото ще бъде отказано и екрана за въвеждане на динамична парола няма да се визуализира.  За да извършите плащане, абонирайте картата си за динамичната парола в използвания от Вас електронен канал и стартирайте процеса на плащане отново.

При необходимост от допълнителна информация и съдействие на разположение е Центъра за контакт с клиенти 02/ 933 7 360 на цената на един градски разговор или на кратък номер 15 212 за местни мобилни оператори според тарифния план.

Новото лесно!

Булбанк Мобайл

Доведохме банкирането на върха на пръстите ви!

Научете повече