Новини

Информация за изплащането на суми на кредиторите на КТБ

Изплащането на суми на кредиторите на Корпоративна търговска банка (КТБ), което започва на 8 септември, ще става чрез цялата клонова мрежа на УниКредит Булбанк.

Как да се предпазим от измами?

Уважаеми клиенти,

Информираме Ви, че има нов опит за измама – чрез различни комуникационни канали като WhatsApp, Viber и други.

УКБ ще отпуска заеми до 300 хил. лв. на МСП, засегнати от COVID-19

УниКредит Булбанк подписа споразумение с Българска банка за развитие (ББР) за присъединяване към програмата за портфейлни гаранции в подкрепа на ликвидността на микро-, малките и средни предприятия, пострадали от пандемията от СOVID-19.

УКФ ще приема заявления за отсрочване на кредити от клиентите си още три месеца

УниКредит Кънсюмър Файненсинг продължава да подкрепя своите клиенти, засегнати от кризата с COVID-19, като удължава мерките по механизма за облекчаване на обслужването на кредитните им задължения.

УниКредит Булбанк ще приема заявления за отсрочване на кредити от клиентите си още три месеца

Банката удължава срока, в който засегнатите от кризата могат да получат подкрепа за изплащане на задълженията си, до 23 септември.

Клиентите на УниКредит Булбанк вече ще плащат в интернет с динамична парола

От 20 часа на 14 юли трансакциите на всички картодържатели на банката ще бъдат още по-защитени. През последните три месеца плащанията в интернет с карти, издадени от банката, са нараснали с близо 20% спрямо същия период на миналата година

Информация, свързана с COVID-19

Здравето и благополучието на клиентите и служителите са ключов приоритет за УниКредит Булбанк.

Информация, свързана с COVID-19

Здравето и благополучието на клиентите и служителите са ключов приоритет за УниКредит Булбанк.

УниКредит Булбанк ще обслужва клиенти на 25 май 2020 г.

Общо 17 локации на банката в София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, Велико Търново и Благоевград ще обслужват клиенти.

Промените в потребителското поведение ще се запазят и след пандемията от COVID-19

Пандемията от COVID-19 променя потребителското поведение. Данните показват, че в този период има ръст на потреблението на дигитални канали. Той се наблюдава за банкови операции, но и за всяко друго потребление.