Уважаеми клиенти,
Моля да имате предвид, че измамници се представят за служители на банки или други платежни финансова институции и твърдят, че е необходимо клиентът да даде потвърждение/оторизация за обновяване на сметки и карти с цел превалутиране от лева в евро. Това е опит за измама, защото превалутирането от лева в евро ще се извърши автоматично от банките по официалния фиксиран курс. Бъдете внимателни!
Полезна информация и актуални промени във връзка с процеса на въвеждането на еврото в страната можете да следите на сайта ни в специалната секция „Важно за еврото“.
Във връзка с предстоящата конверсия към евро, напомняме, че от УниКредит Булбанк никога няма да Ви поискаме в телефонен разговор, по имейл или чрез линк в интернет сайт:
- Номер на карта;
- Дата на валидността й;
- CVC2 код;
- Динамична парола (3DS);
- ПИН код;
- Потребителско име и парола за достъп до онлайн/мобилно банкиране;
- Код от М-token.
Същият сценарий може да бъде представен и чрез фалшиви сайтове, които имитират официалният сайт на банката, както и чрез изпращане на съобщеният към Вас по различни канали като имейл, социални мрежи или чат платформи.
Как да се предпазите?
- Никога не споделяйте данните за платежните Ви инструменти по телефон, имейл или други канали.
- Винаги проверявайте дали сте в официалния сайт на банката, ако се налага да направите дадена банкова операция.
- При получаване на съмнителни съобщения не предприемайте описаните в тях действия, не отваряйте линковете, към които Ви насочват, както и не отговаряйте на подателя.
При съмнения за измама, загуба или кражба на карта, своевременно се свържете с Центъра за контакт с клиенти на телефон 0700 1 84 84 (кратък номер 1 84 84) или на имейл: DbmmDfoufsAVojDsfejuHspvq/ch.
Допълнителни препоръки и съвети за превенция от измами можете да намерите и на сайта на банката.
С уважение,
Екипът на УниКредит Булбанк