Уважаеми клиенти,

Моля да имате предвид, че към момента забелязваме повишен риск от фишинг атаки.

Бъдете особено внимателни, ако влизате в профила си в онлайн банкирането през интернет браузър.

 

(Пример за измамен сайт)

Измамници често създават огледални (фалшиви) сайтове, които визуално наподобяват страницата на банката, с цел да Ви подмамят да въведете Вашите потребителски данни за достъп. Затова, Ви съветваме винаги да:

  • Проверявате адреса на сайта, който използвате – уверете се, че започва с https:// и съдържа правилния домейн на банката.
  • Следите за необичайни елементи в страницата – правописни грешки, странни бутони или липса на защитна иконка (катинарче) в адресната лента.

Също така, зачестява изпращането на подканящи съобщения, които изискват въвеждане на банкова и лична информация под претекст за актуализиране на клиентски данни. В това число: номер на сметка (IBAN), банкова карта, потребителски имена и пароли за онлайн или мобилно банкиране, М-токен код, динамична парола (OTP) за потвърждаване на картова трансакция.

Съобщенията е възможно да достигнат до Вас по различни канали като: имейл, социални мрежи или чат платформи.

Имайте предвид, че такъв тип съобщенията не се изпращат от УниКредит Булбанк!

Ако получите подобно съобщение, Ви съветваме да не предприемате действията описани в него, да не следвате включените в него линкове, както и да не отговаряте на подателя.

При съмнения за измама, загуба или кражба на карта, своевременно се свържете с Центъра за контакт с клиенти на телефон 0700 1 84 84 (кратък номер 1 84 84) или на имейл: DbmmDfoufsAVojDsfejuHspvq/ch.

Допълнителни препоръки и съвети за превенция от измами можете да намерите и на сайта на банката.

С уважение,
Екипът на УниКредит Булбанк


Допълнителна информация за медии:

Екатерина Анчева, тел +359 894 518 193 , flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch

Ина Герджикова , тел +359 894 500 495, job/hfse{ijlpwbAvojdsfejuhspvq/ch