Уважаеми клиенти,


Моля да имате предвид, че измамници се представят за служители на банки или други платежни финансова институции  и твърдят, че е необходимо клиентът да даде потвърждение/оторизация за обновяване на сметки и карти с цел превалутиране от лева в евро.  Това е опит за измама, защото превалутирането от лева в евро ще се извърши автоматично от банките по официалния фиксиран курс. Бъдете внимателни!


Полезна информация и актуални промени във връзка с процеса на въвеждането на еврото в страната можете да следите на сайта ни в специалната секция „Важно за еврото“.
Във връзка с предстоящата конверсия към евро, напомняме, че от УниКредит Булбанк никога няма да Ви поискаме в телефонен разговор, по имейл или чрез линк в интернет сайт:

  • Номер на карта;
  • Дата на валидността й;
  • CVC2 код;
  • Динамична парола (3DS);
  • ПИН код;
  • Потребителско име и парола за достъп до онлайн/мобилно банкиране;
  • Код от М-token.


Същият сценарий може да бъде представен и чрез фалшиви сайтове, които имитират официалният сайт на банката, както и чрез изпращане на съобщеният към Вас по различни канали като имейл, социални мрежи или чат платформи.

Как да се предпазите?

 

  • Никога не споделяйте данните за платежните Ви инструменти по телефон, имейл или други канали.
  • Винаги проверявайте дали сте в официалния сайт на банката, ако се налага да направите дадена банкова операция.
  • При получаване на съмнителни съобщения не предприемайте описаните в тях действия, не отваряйте линковете, към които Ви насочват, както и не отговаряйте на подателя.

При съмнения за измама, загуба или кражба на карта, своевременно се свържете с Центъра за контакт с клиенти на телефон 0700 1 84 84 (кратък номер 1 84 84) или на имейл: DbmmDfoufsAVojDsfejuHspvq/ch.
Допълнителни препоръки и съвети за превенция от измами можете да намерите и на сайта на банката.

С уважение,
Екипът на УниКредит Булбанк