Новини

Уважаеми клиенти,
Поради зачестили сигнали от клиенти за получаване на съобщения по електронна поща от името на банката, изискващи въвеждане на имейл адреси, пароли, картови и лични данни, бихме искали да Ви обърнем внимание, че банката не изпраща подобен тип нотификации и искания за информация. Съобщението не е изпратено от банката и представлява злоумишлен опит за т. нар. „фишинг“ атака. Фишинг атаките имат за цел да съберат чувствителна клиентска информация, компрометирайки достъпа до интернет банкирането ви, вашата банкова сметка и карта.
В случай, че сте получили подобно електронно съобщение, ви молим да не отваряте съобщението, прикачените файлове и съдържащите се в тях линкове.
При подобни случаи, препоръчваме да се предприемат следните действия:
- За вход в интернет банкирането, използвайте връзката от началната страница на банката и винаги се уверявайте в автентичността на страницата, като проверявате дали адресният бар е оцветен в зелено и адресът на страницата започва с https://
- Браузърът, който използвате за банкиране, е препоръчително да е настроен на най-високото ниво на защита на данните
- Пазете в тайна и не запаметявайте в интернет браузъра вашите потребителско име и парола
- Използвайте лицензиран антивирусен софтуер
- Редовно обновявайте използваната система с лицензиран и закупен софтуер
- Променяйте паролата за достъп до пощата със сложна комплексна парола (големи и малки букви, числа и служебни символи, с не по-малко от 10 символа)
- Промяната да се извършва регулярно, поне на три месеца
- УниКредит предлага и възможност за активиране/блокиране на вашите карти в реално време.
- Отделно на сайта на банката са налични и допълнителни съвети за сигурност, с които ви препоръчваме да се запознаете.
В случай, че сте отговорили на подобно съобщениe, моля незабавно да се свържете с банката на 02/ 9337 333 или кратък номер 15333 от вашия мобилен телефон, или да се обърнете към вашия личен банкер.