Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Над 13 000 потребители следват УниКредит Булбанк в социалните мрежи

Новини

Над 13 000 потребители следват УниКредит Булбанк в социалните мрежи

Банката създаде профил и в добиващата все по-голяма популярност у нас социална мрежа Pinterest;

УниКредит Булбанк е първата от 22 банки в 22 държави в групата на УниКредит, която стартира развиването на корпоративен блог;

Банката поддържа активно присъствие и в Twitter, Google+, YouTube, FourSquare, Linked In.

Над 13 000 потребители следват УниКредит Булбанк в най-популярните социални мрежи у нас. В навечерието на деветата годишнина от създаването на фейсбук (4 февруари), банката ежедневно комуникира с клиентите си през този канал вече четири години, като през 2012 г. феновете на страницата на УниКредит Булбанк се утроиха. В същото време банката поддържа активно присъствие и в Twitter, Google+, YouTube, FourSquare, Linked In.

„Голяма част от настоящите и бъдещи клиенти на банката са онлайн. Стараем се да бъдем близо до тях по всички възможни канали“, каза Георги Грънчаров, експерт онлайн комуникации в УниКредит Булбанк. Според него за банката е от изключително значение да има собствен блог, който предоставя по-различна, интересна и полезна информация.

Свой профил във фейсбук с близо 2500 последователи има и Левон Хампарцумян, главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк. Близо 2500 потребители на социалната мрежа следят редовно неговите активности там.

Присъствието в социалните мрежи е в основата на стратегията на УниКредит Булбанк за управление на онлайн репутацията. В началото на януари УниКредит Булбанк навлезе и в още една от най-бързо развиващите се социални медии в глобален мащаб – Pinterest. В корпоративния си профил там банката споделя визуално съдържание от събития и занапред ще изненадва последователите си дори със снимки от вътрешни инициативи, зелени кампании, изложби и др.

Чрез развитието на още един канал за онлайн комуникация УниКредит Булбанк доказва, че не спира да работи за по-непосредствено общуване с клиентите си във виртуалното пространство.

Създаването и поддръжката на блог е неразделна част от стратегията на банката за комуникация с бъдещи и настоящи клиенти в интернет и присъствието й в социалните мрежи. УниКредит Булбанк дори е първата от 22 банки в 22 държави в групата на УниКредит, която стартира развиването на корпоративен блог.

Допълнителна информация за клиенти:

УниКредит Булбанк, Център за контакт с клиенти

тел: 0700 1 84 84

Допълнителна информация за медии:

УниКредит Булбанк, Връзки с обществеността и комуникации

Виктория Блажева, тел: 02/9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch

Екатерина Анчева, тел: 02/9264 963, flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch

Магдалена Иванова: тел: 02/9232 528, nbhebmfob/jwbopwbAvojdsfejuhspvq/ch