Дигиталните банкови канали са все по-предпочитани от клиентите на УниКредит Булбанк

Здравето и благополучието на клиентите и служителите са ключов приоритет за УниКредит Булбанк.

В тази връзка в последните месеци целият екип на УниКредит Булбанк работи усилено да оптимизира допълнително дигиталните и дистанционните услуги, които предлага на своите клиенти.

В условията на кризата банката пренесе в телефонния си център процесите за обслужване и днес над 80% от услугите на банката за индивидуални клиенти са достъпни  с обаждане по телефона.

Предвид все още динамичната ситуация в страната, свързана с COVID-19, УниКредит Булбанк съветва клиентите да използват отдалечени услуги за рутинни банкови операции. Потребителското поведение също е насочено в тази посока и се наблюдават трайни промени в клиентските предпочитания.

За периода от началото на пандемията до момента има ръст на използването на мобилно банкиране и онлайн банкиране, като се забелязва 50% ръст в клиентите заплатили битовите си сметки през Булбанк Мобайл. Тази тенденция следва не само ситуацията около COVID-19, но и факта, че разплащанията през дигиталните канали са по-евтини. Например за преводи между собствени сметки през електронен канал, клиентите на УниКредит Булбанк не дължат такса. Междубанковите преводи през дигитални канали са на стойност 1 лев.

Чрез Булбанк Мобайл и Булбанк Онлайн клиентите могат да платят битовите си сметки, да заплащат вноските си по потребителските си кредити, да правят всички видове преводи; да заявяват различни банкови продукти и други.

Допълнително, клиентите на УниКредит Кънсюмър Файненсинг вече могат да подпишат договора си за потребителски кредит през Булбанк Мобайл без да е необходимо посещение на филиал.

УниКредит Булбанк наблюдава и повишен интерес към използване на услугата Apple pay. Услугата беше пусната през декември 2019 г. и към момента над 10 000 клиентите на банката я използват. Плащанията с карти добавени в Apple pay Wallet са почти 2 пъти повече в сравнение с плащанията извършени с физическата пластика.

Като допълнително удобство клиентите отбелязват, че от началото на април лимитът на безконтактни плащания без изискване за въвеждане на ПИН беше удвоен на 100 лева. Разплащането с карта вместо в пари в брой също е естествена тенденция, която клиентите следват, защото спестява време и средства.

Например, ако клиентите изберат да заплатят покупките си на ПОС терминал, не дължат никаква такса за извършената трансакция, ако предпочетат да изтеглят пари в брой, за да ги платят, това би им струвало 0.30лв.

Използването на банкомати с депозитна функция също е сред предпочитаните услуги от клиентите на УниКредит Булбанк. Услугата е напълно безплатна, а на разположение на клиентите са над 150 банкомата с депозитна функция в цялата страна.

Дигиталните услуги на УниКредит Булбанк ще стават все по-достъпни и предпочитани от клиентите на банката. Целта на УниКредит Булбанк остава непроменена – да предоставяме лесно банкиране с висока добавена стойност за нашите клиенти. Наблюдавайки промените в потребителското поведение смятам, че и те очакват това от нас“, коментира Джакомо Волпи, директор Банкиране на дребно в УниКредит Булбанк и добавя: Стремим се да предлагаме достъпни банкови продукти и на бъдещите клиенти на УниКредит Булбанк. Отскоро банката дава възможност на всички физически лица, които са български граждани и на възраст над 18 години да станат нейни клиенти без задължителното досега посещение на филиал. Единственото, което трябва да направят желаещите да станат клиенти на УниКредит Булбанк, е да свалят приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл и да следват стъпките за откриване на нова сметка, които включват процес по дистанционна идентификация чрез селфи.

Клиентите на УниКредит Булбанк могат да получават пълен набор от банкови услуги и консултации напълно дистанционно чрез Центъра за контакт с клиенти на банката (с кратък номер 18484), без да е необходимо да посещават банков филиал.

УниКредит Булбанк ще продължи да следи отблизо ситуацията и да прави правилните неща в интерес на всички.


Допълнителна информация за медии:

Виктория Блажева, тел +359 (0) 2 9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch

Беатрис Николова, тел +359 (0) 2 9232 528, cfbusjt/ojlpmpwbAvojdsfejuhspvq/ch

Екатерина Анчева, тел +359 (0) 2 9264 963, flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch