Новини
• Банката пуска нова информационна услуга - „Инфодирект”
Клиентите на УниКредит Булбанк вече могат да следят всяко движение по сметките си в реално време като получават от банката кратки съобщения - SMS или e-mail. Услугата се казва „Инфодирект” и освен баланса по сметките, дава възможност на клиентите да получават и периодични извлечения за движения за избран от тях период – дневен, седмичен или месечен в удобен за обработка ексел формат.
Услугата е без месечна такса за физически лица, като клиентите заплащат само цената на изпратените към тях кратки съобщения. Фирмите, получаващи информация по e-mail, заплащат за услугата месечна такса, а таксуването на SMS е отново на брой изпратени съобщения.
Услугата е автоматична и не изисква работа със специализиран сайт и съответно - въведжането на потребителски имена и пароли. За услугата могат да бъдат абонирани всички открити клиентски сметки в лева и валута – разплащателни, депозитни, картови, пакетни и др. Клиентите могат да заявят желанието си да ползват услугата в клоновете на банката.
„Тази услуга ще позволи на клиентите ни да получават незабавна информация на техните телефони и смартфони и ще подобри значително комуникацията им с банката. Услугата е автоматична, не се налага клиентите да помнят потребителски имена и пароли, както и да ползват специализират сайт или приложения.” заяви Цветанка Минчева, зам.-директор Банкиране на дребно на УниКредит Булбанк.
Услугата Инфодирект е достъпна както за индивидуални, така и за бизнес клиенти.