Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Дежурни филиали на УниКредит Булбанк ще работят с клиенти и през празничните дни

Новини

УниКредит Булбанк ще обслужва клиенти през празничните и почивни дни - на 24, 25, 26, 31 декември и 2 януари 2016 г. 18 дежурни офиса на банката в София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, Велико Търново, Стара Загора и Благоевград ще бъдат отворени. Основно това са клоновете на банката в Мол Парадайз, България Мол, The Mall и някои от локациите на магазини Кауфланд и Метро.

Тук можете да се запознаете какви клиентски операции ще могат да бъдат извършвани в периода 28.12.2015 – 30.12.2015.

През почивните дни УниКредит Булбанк ще зарежда редовно всички 750 банкомата в страната. Създадена е организация за бързо отстраняване на технически неизправности по банкоматите и своевременно зареждане в зависимост от оборотите на теглене. При понижение на температурите под минус 10 градуса, се препоръчва клиентите да използват банкомати в отоплявани помещения – в клонове на банката, търговски обекти и хотели.

Клиентите могат да използват и 52 банкомата с депозитна функция и 19 зони за самообслужване, достъпни 24 часа в денонощието. В тях клиентите сами биха могли да извършват обичайните си банкови операции – теглене и депозиране на средства, нареждане на преводи, заплащане на сметки, получаване на информация и съдействие за използваните банкови продукти и услуги и др.

По време на дългите празнични почивки и отправянето към зимните курорти, на разположение на скиорите в Пампорово са автоматични разплащателни станции, чрез които могат да се купуват билети и карти за лифтовете и ски съоръженията с банкови карти. По този начин значително се намалява чакането на дълги опашки и се избягва носенето на големи суми в брой.

УниКредит Булбанк напомня на всички свои картодържатели, че тегленето от банкомати на УниКредит с дебитни карти е без такса – както в страната, така и в чужбина. Заедно с това припомняме и добрите практики за защита на картовите данни при ползването на карти:

  • Съхраняване на картата с необходимата грижа и внимание;
  • Използване на картата и картовите данни винаги лично от картодържателя;
  • Смяна на ПИН кода на банкомат, веднага след получаването на картата, и запаметяване от страна на клиента;
  • Закриване с ръка въвеждането на ПИН код при теглене на пари от банкомат;
  • Абониране на картата за услугата SMS известия;
  • Абониране за услугата „Сигурни плащания в Интернет“.

При блокиране на банкова карта или други проблеми при извършване на операции на банкомат на банката клиентите могат да използват телефоните на дежурните оператори: 02/933 72 12 и кратък номер за избиране от мобилен телефон - 15 21.

Все повече хора вече пазаруват подаръци за близките си през онлайн магазини. За да се предпазят от измами и неприятности в края на годината, съветите на специалистите са да се четат внимателно общите условия на търговеца – начин на плащане, възможност за отказ на поръчка, замяна на стоки и т.н. Индикация за сигурност на търговския сайт е икона на катинар в долния десен ъгъл на браузъра и смяна на адреса от “http” на “https”. В допълнение, картодържателите следва да са внимателни за един от най-често използваните начини за кражба на данни - изпращането на т.н. фишинг съобщения или писма (измамa, която подканва потребителите да разкрият своя лична или картова информация в имейл съобщение или уеб сайт). От особена важност е картовите данни да не се предоставят, подобни писма да бъдат изтривани или отбелязвани като спам, а картодържателите да се обръщат за съдействие към Банката.

Системите за идентифициране на картодържател Verified by Visa и MasterCard SecureCode предлагат допълнителна сигурност. Безплатната услуга на банката Виртуален ПИН (или „парола за сигурни плащания в Интернет“) дава по-голям контрол при използването на картите в Интернет и намалява възможностите за неоторизирано използване на платежния инструмент. Услугата предлага възможност за създаване и управление на собствен профил, получаване на информация, разблокиране на забравена парола чрез отговор на собствен подсещащ въпрос и лични съобщения. Няма такса за първоначална регистрация, както и за промяна или разблокиране на Сигурна парола през личния профил или на банкомат на банката.

Повече информация за дежурните работещи клонове и местоположението на банкоматите на банката е публикувана на сайта на УниКредит Булбанк www.unicreditbulbank.bg.

Пълен списък на дежурните локации през почивните дни можете да намерите тук.

Допълнителна информация за клиенти:

УниКредит Булбанк, Център за контакт с клиенти

тел: 0700 1 84 84