УниКредит Кънсюмър Файненсинг с дългогодишна подкрепа на две важни каузи

УниКредит Кънсюмър Файненсинг с дългогодишна подкрепа на две важни каузи

УниКредит Кънсюмър Файненсинг (УКФ) за поредна година организира дарителска кампания в полза на фондация „Очи на четири лапи“.

През целия месец ноември 2020 г. за всеки отпуснат кредит дружеството дари по 1 лев за отглеждането и обучението на кучета водачи.

В кампанията „Виждам света през неговите очи“  на УниКредит Кънсюмър Файненсинг се включиха и някои от търговските партньори на дружеството – Студио Модерна, Рейнбоу България и Вимакс. Te удвоиха сумата от даренията от техните обекти,  като за всеки отпуснат от УниКредит Кънсюмър Файненсинг  стоков кредит дариха по 1 лев.

Така общото дарение е на стойност: 25 579 лв., като УКФ дари 24 609 лв.

Тази година официалното връчване на дарителския чек за съжаление бе отменено от съображения за сигурност. Естествено, от УКФ искрено се надяват тази година да имат възможност да проведат ежегодната среща и да се порадват на четириногите си приятели.

Фондация „Очи на четири лапи” е неправителствена организация, която  обучава кучета водачи на слепи и кучета асистенти на хора с увреждания, както и обучава хората с увреждания за работа и живот със служебни кучета.

В тази различна и не толкова добра година за много от нас, УниКредит Кънсюмър Файненсинг подпомогна и сдружение SOS Детски селища, като в края на годината дари сумата от 30 301 лв.

Събраната сума ще бъде използвана за покриване на разходи, свързани с отглеждането и възпитанието на децата, за които Сдружението се грижи.

Ние от УниКредит Кънсюмър Файненсинг заставаме зад важните неща и каузи.