Актуална информация за клиенти на УниКредит Булбанк

Актуална информация за клиенти на УниКредит Булбанк

Уважаеми клиенти,  

Вашето здраве и това на служителите ни са първостепенен приоритет за УниКредит Булбанк.

В тази връзка и предвид ситуацията в страната, банката работи активно, за да осигури наличието на широк набор от банкови услуги по сигурен и бърз начин, без да е необходимо  посещение на филиал.  

На Ваше разположение са дистанционните ни канали като Булбанк Мобайл, Булбанк Онлайн и Центъра за контакт с клиенти.

 

Булбанк Мобайл и Булбанк Онлайн

Чрез Булбанк Мобайл и Булбанк Онлайн може да извършите дистанционно, от телефон и компютър, следните операции:

  • Да платите битовите си сметки - за ток, телефон, вода, интернет и др. (вижте как във видеото);
  • Да заплащате вноските си по потребителски кредит, предоставен от УниКредит Кънсюмър Файненсиг като посочите сметката, отбелязана върху Договора за отпускане на кредит, с основание на плащане номера на договора;

  • Да получите пълна информация за използваните банкови продукти - сметки, карти, кредити, депозити и спестявания;

  • Да направите всички видове преводи  – левови, валутни, от/към бюджета;

  • Да заявите различни банкови продукти – карти, сметки и др., да обменяте документи с банката електронно и др.

Всички клиенти на банката могат да намерят повече информация и да заявят своето мобилно банкиране тук и онлайн банкиране – тук.

  

Чрез обаждане в Центъра за контакт с клиенти на банката на телефон 0700 1 84 84 или 1 84 84 от мобилен телефон можете:

  • Да получите допълнителна информация относно използваните от Вас карти, кредити, сметки и спестявания;
  • Да получите следпродажбено съдействие относно всички използвани  продукти и услуги;
  • Да кандидатствате за кредит дистанционно, да заявите нова банкова карта или сметка;
  • Да активирате мобилно банкиране и много други;  

Чрез обаждане в Центъра за контакт с клиенти на УниКредит Кънсюмър Файненсинг на телефон 0700 15 600 можете:

  • Да получавате следпродажбено съдействие, относно всички използвани от Вас продукти и услуги предоставени от дружеството;
  • Да кандидатствате за кредит дистанционно.

Допълнителни начини да погасявате месечните си вноски, като посочите сметката, отбелязана върху Договора за отпускане на кредит, с основание на плащане номера на договора са:

  • Ако кредитът се погасява по банковата сметка на УниКредит Кънсюмър Файненсинг в УниКредит Булбанк, IBAN: BG90 UNCR 7630 101 CLARIMA, BIC код: UNCRBGSF:
    • Онлайн, чрез ePay, B-Pay, Fastpay, или на Cashterminal, като се изисква технологично време за получаването на превода. В тази връзка препоръчваме сумата да бъде заплатена два-три работни дни по-рано от падежната дата.
  • Ако кредитът се погасява по лична банкова сметка в УниКредит Булбанк , то можете да я захраните:
    • Онлайн, през друга партньорска банка или банкомат с депозитна функция;
    • С платежно нареждане от ePay, EasyPay, като се изисква технологично време за получаването на превода. В тази връзка препоръчваме сумата да бъде заплатена два-три работни дни по-рано от падежната дата.

За повече информация на 0700 15 600 (на цената на един градски разговор) или на vdgjodtAvojdsfejuhspvq/ch.


Филиали

Актуална информация за работещите филиали е достъпна в картата ни с локации - тук. Съгласно препоръките на здравните власти и за собствената Ви сигурност, банката учтиво напомня да спазвате препоръчаната дистанция от 2 метра от всички останали във филиала.

Мрежа от банкомати

Чрез банкоматите във филиалите и зоните за самообслужване на УниКредит Булбанк можете да извършвате кешови вноски и тегления лесно и удобно.