Практични съвети при работа с Виртуален ПОС терминал

При  ежедневната работа с ПОС терминал понякога забравяме за някои важни детайли.

Затова сме ви подготвили няколко практични съвета, с които може да бъдете по-спокойни и сигурни при работа с ПОС устройство и да избегнете излишните затруднения за вас и клиентите ви.

Потвърждение на онлайн поръчката от клиента

 

  • Следва да се предостави възможност на клиента да приеме условията за покупка, доставка и обработка на лични данни чрез бутон „Check-box“.

 

Възстановяване на суми на клиенти

 

  • Възстановяването на средства на клиенти се извършва само чрез Reversal/Refund операция по картата, с която е направена първоначалната трансакция.

 

Колко време се съхраняват документите за извършени плащания?

 

  • Електронните поръчки, валидните за тях условия, съгласието на клиента с условията, както и други свързани с трансакцията документи (напр. документ за доставка на стока) се съхраняват от търговеца в срок от 13 месеца от датата на трансакцията.

При необходимост от съдействие за проверка на съмнителна транзакция може да се обърнете към:

 

Вашия обслужващ банкер

.

Център за контакт с клиенти

на телефон  02/ 933 7 212 или на кратък номер 15 212 за местни мобилни оператори.

Допълнителна информация за плащанията на ПОС терминал може да получите от:

 

  • Инструкциите за приемане на плащания с банкови карти на реален ПОС терминал.