Мисия и ценности
Ние, хората от УниКредит, поемаме отговорност да работим в полза на своите клиенти.
Като водеща европейска банка, ние се ангажираме да подкрепяме развитието на местните общности, където живеем и да бъдем предпочитано място за работа.
Нашата цел е да постигаме отлични резултати и непрекъснато се стремим с нас да се работи лесно.
Тези отговорности, които поемаме, ще ни позволят да създаваме дългосрочни ползи за своите акционери.
Тези общи ценности ние прилагаме в отношенията си с нашите колеги, клиенти и доставчици, инвеститори, както и с местните общности.
Ценностите, които дават насоките на поведението на всички наши служители и ни помагат да разрешаваме “дилеми" във всекидневната ни работа, са:
- Забрана на дискриминирането по пол, възраст, раса, политически пристрастия или синдикална дейност.
- Отнасяне с уважение и внимание към хората по всяко време.
- Забрана на фаворизиране при политиките по назначаване, повишение и поощрения.
- Стремеж към удовлетвореност на клиентите по всяко време. Обръщане на необходимото внимание на всички видове клиенти. Безпристрастност при избора на доставчици, за превръщане отношението с тях в сравнително предимство за компанията.
- Обръщане на необходимото внимание на всички видове инвеститори без дискриминиране или фаворизиране, за все по-отворени и конкурентни пазари.
- Създаване на подходящи отношения с всички заинтересовани групи за предлагане съдействие, обслужване и възможности без дискриминация.
- Насърчаване на местния растеж, подкрепяйки инициативите, насочени в по-голяма степен към действителните нужди на общността.
- Споделяне на знанието без монополизиране с цел увеличаване на личното влияние. Осигуряване на прозрачност при формулиране на кариерните пътеки.
- Осигуряване на своевременна информация за нашите продукти и услуги непрекъснато. Избиране на доставчиците безпристрастно.
- Превръщане на пазарната комуникация в икономическа и културна стойност; стремеж да бъдем ясни, изчерпателни и да действаме своевременно; и да използваме най-ефективния канал на общуване за всеки инвеститор.
- Поддържане информирана общността, в която работим, за това, което правим и как го правим.
- Ясно дефиниране на роли и отговорности за всеки служител на банката.
- Изслушване и предлагане на постоянно внимание на служителите, уважавайки техните ценности, чувства, морални позиции; никога да не се използва каквато и да е форма на неправомерен натиск или обида.
- Спазване поверителност на информацията, получена както във връзка с клиентите, така и на самата компания, нейните активи и решения.
- Откриване на канал за общуване с доставчиците, насочен към подпомагане на прилаганите най-иновативни и отговорни процеси.
- Предприемане на правила за поведение по отношение на инвеститорите, съответстващи на корпоративните ценности и професионалната етика, изисквана от най-високите стандарти на пазара.
- Насърчаване на растеж, който е екологично и социално устойчив.
- Създаване на организационна култура, където хората са свободни да изразяват своето несъгласие, да изразяват мнението си.
- Предоставяне на всеки служител възможността да се развива професионално.
- Управляване на междуличностните отношения на базата на свободата и равенството без проявяване на слабост пред силния или арогантност пред слабия.
- Следване на свобода на действията, която ще ни позволи без допълнителни ограничения да спазим обещанията, които сме дали на пазара.
- Уважение по отношение на отделните морални кодекси и местните култури, в страните, в които УниКредит оперира.
- Спазване на дадената на колегите дума, с допускане на вероятност за неволни грешки.
- Развиване на устойчиви и продължителни взаимоотношения с финансовата общност; запазване на нашата последователност и доверието в нас, приемайки с готовност критика от пазара.
- Сътрудничество и взаимно обменяне на информация и знание за създаване на стойност и намиране на нашата професионална идентичност отвъд организационните граници.
- Активно вслушване в нуждите на нашите колеги, като се опитваме да оказваме положително въздействие в работната си среда.
- Предлагане на добра възвръщаемост и чувство на сигурност на клиентите, за получаване на същото в замяна. Вслушване в изискванията и превръщане в продукти и услуги.
- Насърчаване сътрудничеството с доставчиците, така че те и компанията да могат да създават стойност и даване на легитимност на тяхната корпоративна идентичност.
- Вслушване без предразсъдъци в сигналите, изпращани от инвеститорите чрез създадените канали.