Каква информация мога да получа за сметките си?
Как можем да помогнем?
- Стани клиент Икона за стрелка надолу
- Активация Икона за стрелка надолу
- Логин Икона за стрелка надолу
-
М-токен
Икона за стрелка надолу
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола Икона за стрелка надолу
- Начален екран Икона за стрелка надолу
- Сметки Икона за стрелка надолу
- Карти Икона за стрелка надолу
- Кредити Икона за стрелка надолу
- Спестявания и инвестиции Икона за стрелка надолу
- Плащания Икона за стрелка надолу
- Продукти Икона за стрелка надолу
-
Изберете категория
Икона за стрелка надолу
- Стани клиент
- Какво получавам, ставайки клиент?
- Какво е Евротръст?
- Как да подпиша документите?
- Каква информация трябва да дам за себе си и защо?
- Как ще получа картата си?
- Кога мога да започна да използвам сметката си?
- Активация
- Как да активирам Булбанк Мобайл?
- Как да активирам отново приложението?
- Мога ли да вляза с Face ID/Тouch ID?
- Какво означава съобщението rooted или jailbroken устройство?
- Логин
- Забравих ПИН кода си. Какво да направя?
- Въведох грешна парола няколко пъти. Какво да направя?
- М-токен
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Какво е динамична парола за плащане в интернет?
- Как да активирам динамична парола за моята карта?
- Къде мога да намеря динамичната парола?
- Начален екран
- Каква информация мога да видя на начален екран?
- Сметки
- Каква информация мога да получа за сметките си?
- Как да направя сметката си по подразбиране за плащания?
- Карти
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Какво е дигитален портфейл и как да го използвам?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Кредити
- Каква информация мога да получа за кредитите си?
- Спестявания и инвестиции
- Каква информация мога да получа за моя Спестовен план?
- Плащания
- Какви плащания мога да извършвам?
- Как да извършвам преводи?
- Как да използвам опциите „Създай подобен“ и „Върни превод”?
- Как да създам, използвам, редактирам/изтрия образец?
- Как да платя битовите си сметки?
- Как да проверя извършените плащания?
- Продукти
- Заявки на продукти
Каква информация мога да получа за сметките си?
За да разгледате детайли по вашите сметки, кликнете върху полето "Сметки" на началния екран на приложението. Ако разполагате с повече от една сметка, преминаването между всяка отделна става с движение наляво и дясно в горната част на екрана. След като изберете съответната сметка, на екрана ще откриете информация за:
- Кратко наименование на сметката
- IBAN
- Текущ баланс
При натискане на бутон "Детайли", получавате повече информация за вашата сметка, в т. ч. добавените към нея банкови карти.
В "Настройки" можете да промените краткото наименование на вашата сметка по ваше желание, както и да настроите различни автоматични известия при входящи и/или изходящи движения по сметката, и също при наличност под определена сума.
С бутон "QR" можете бързо и лесно да създадете шаблон под формата на QR код за бързо плащане по вашата сметка за определена сума, който да споделите с други потребители на Булбанк Мобайл за извършване на превода.

Споделяне на детайли по сметката
Ако искате да споделите детайли по вашата сметка с трети лица, изберете "Детайли" и в горния десен ъгъл натиснете бутон "(знак за шерване)". След това изберете кои детайли по сметката желаете да споделите и ги изпратете чрез желания канал.
Движение по сметката и филтриране на извършени трансакции
В долната част на екрана разполагате с детайлна информация за движението по вашата сметка. Имате възможност да търсите в историята по ключова дума, както и да филтрирате извършените операции за определен период от време, по сума и по тип на трансакциите.
Инсталирайте Булбанк Мобайл във вашия телефон
Банкирайте бързо и лесно, когато и където поискате с няколко клика!