Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност?
Как можем да помогнем?
-
Стани клиент
Икона за стрелка надолу
- На какви устройства мога да направя своята регистрация и да стана клиент на УниКредит Булбанк?
- Има ли такса за използването на приложението Булбанк Мобайл?
- Какво е Евротръст?
- Как да подпиша документите?
- Каква информация трябва да дам за себе си и защо?
- Как ще получа картата си?
- Кога мога да започна да използвам сметката си?
- Кога мога да започна да ползвам Булбанк Мобайл?
- Активация Икона за стрелка надолу
- Логин Икона за стрелка надолу
-
М-токен
Икона за стрелка надолу
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Начален екран Икона за стрелка надолу
- Сметки Икона за стрелка надолу
-
Карти
Икона за стрелка надолу
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е дигитална дебитна карта и за какво мога да я използвам?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Какво е дигитален портфейл и как да го използвам?
- Как да разсроча своите покупки, направени с UniCredit Shopping Card, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност?
- Кредити Икона за стрелка надолу
- Спестявания и инвестиции Икона за стрелка надолу
- Плащания Икона за стрелка надолу
- Анализи Икона за стрелка надолу
-
Продукти
Икона за стрелка надолу
- Какво получавам с план за ежедневно банкиране?
- Как да заявя дигитална дебитна карта?
- Какви продукти мога да заявя през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя дебитна карта?
- Как да заявя Shopping card?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да заявя потребителски кредит?
- Как да заявя ипотечен кредит през Bulbank Mobile?
- Как да заявя инвестиционен план?
- Къде мога да видя направените от мен заявки за продукти?
- Как да генерирам уведомление за сметка/и?
- Как да заявя срочен депозит през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя лизинг на автомобили?
- Моят автомобил Икона за стрелка надолу
-
Изберете категория
Икона за стрелка надолу
- Стани клиент
- На какви устройства мога да направя своята регистрация и да стана клиент на УниКредит Булбанк?
- Има ли такса за използването на приложението Булбанк Мобайл?
- Какво е Евротръст?
- Как да подпиша документите?
- Каква информация трябва да дам за себе си и защо?
- Как ще получа картата си?
- Кога мога да започна да използвам сметката си?
- Кога мога да започна да ползвам Булбанк Мобайл?
- Активация
- Как да активирам Булбанк Мобайл?
- Как да активирам отново приложението?
- Мога ли да вляза с Face ID/Тouch ID?
- Какво означава съобщението rooted или jailbroken устройство?
- Логин
- Забравих ПИН кода си. Какво да направя?
- Въведох грешна парола няколко пъти. Какво да направя?
- М-токен
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Начален екран
- Каква информация мога да видя на начален екран?
- Сметки
- Каква информация мога да получа за сметките си?
- Как да направя сметката си по подразбиране за плащания?
- Карти
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е дигитална дебитна карта и за какво мога да я използвам?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Какво е дигитален портфейл и как да го използвам?
- Как да разсроча своите покупки, направени с UniCredit Shopping Card, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност?
- Кредити
- Каква информация мога да получа за кредитите си?
- Спестявания и инвестиции
- Каква информация мога да получа за моя Инвестиционен план?
- Плащания
- Какви плащания мога да извършвам?
- Как да извършвам преводи?
- Как да използвам опциите „Създай подобен“ и „Върни превод”?
- Как да създам, използвам, редактирам/изтрия образец?
- Как да платя битовите си сметки?
- Как да проверя извършените плащания?
- Как да проверя и платя местни данъци и такси?
- Анализи
- Анализи на разходите
- Продукти
- Какво получавам с план за ежедневно банкиране?
- Как да заявя дигитална дебитна карта?
- Какви продукти мога да заявя през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя дебитна карта?
- Как да заявя Shopping card?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да заявя потребителски кредит?
- Как да заявя ипотечен кредит през Bulbank Mobile?
- Как да заявя инвестиционен план?
- Къде мога да видя направените от мен заявки за продукти?
- Как да генерирам уведомление за сметка/и?
- Как да заявя срочен депозит през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя лизинг на автомобили?
- Моят автомобил
- Какво представлява "Моят автомобил" в Булбанк Мобайл?
Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност до удобен адрес в България през Булбанк Мобайл?
Като потребител на Булбанк Мобайл имаш възможност да избереш къде да получиш преиздадената ти дебитна карта в България - до удобен за теб адрес или до филиал на банката. Възможността ще бъде видима 2 месеца преди месеца на изтичане на валидността на пластиката, и ще спре да бъде налична, когато до валидността на пластиката остане 1 месец.
За кои карти може да бъде променен начина на доставка?
За момента услугата е достъпна за изтичащи дебитни карти с бранд VISA Electron, V Pay, V Pay Donna и V Pay Lukoil, които ще бъдат подновявани като Visa Debit. Обхватът на услугата поетапно ще се разширява по брандове и видове карти.
Запазват ли се условията, които съм ползвал преди това по картата?
Да, всички ценови условия по твоята карта се запазват.
Как да променя начина на доставка при преиздаване на изтичащата ми дебитна карта през Булбанк Мобайл?
Ако валидността на твоята дебитна карта изтича през следващите два месеца, можеш да промениш адреса за доставка по два начина през Булбанк Мобайл:
- От изскачащо съобщение с информация за подновяване на дебитна карта при влизане в Булбанк Мобайл:
- На начален екран ще получиш еднократно съобщение с информация за пластиката, която предстои да бъде подновена;
- След като избереш картата, попълни необходимите данни за получаване на новата пластика до удобен за теб адрес или филиал на банката в България;
- Прегледай и потвърди информацията с твоя ПИН код за достъп до Булбанк Мобайл и готово!
- Като използваш опцията „Подновяване на карта“ под изтичащата дебитна карта в меню „Карти“:
- Избери картата, чиято валидност предстои да изтече;
- Натисни опцията в синьо „Подновяване на карта“ и попълни необходимите данни за получаване на новата пластика до удобен за теб адрес или филиал на банката в България;
- Прегледай и потвърди информацията с твоя ПИН код за достъп в Булбанк Мобайл и готово!
Инсталирайте Булбанк Мобайл във вашия телефон
Банкирайте бързо и лесно, когато и където поискате с няколко клика!