Какво е дигитален портфейл, как да добавя карта в него и как да го използвам?
Как можем да помогнем?
-
Стани клиент
Икона за стрелка надолу
- На какви устройства мога да направя своята регистрация и да стана клиент на УниКредит Булбанк?
- Има ли такса за използването на приложението Булбанк Мобайл?
- Какво е Евротръст?
- Как да подпиша документите?
- Каква информация трябва да дам за себе си и защо?
- Как ще получа картата си?
- Кога мога да започна да използвам сметката си?
- Кога мога да започна да ползвам Булбанк Мобайл?
- Активация Икона за стрелка надолу
- Логин Икона за стрелка надолу
-
М-токен
Икона за стрелка надолу
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола Икона за стрелка надолу
- Начален екран Икона за стрелка надолу
- Сметки Икона за стрелка надолу
-
Карти
Икона за стрелка надолу
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Какво е дигитален портфейл и как да го използвам?
- Как да разсроча своите покупки, направени с UniCredit Shopping Card, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност?
- Кредити Икона за стрелка надолу
- Спестявания и инвестиции Икона за стрелка надолу
- Плащания Икона за стрелка надолу
-
Продукти
Икона за стрелка надолу
- Какви продукти мога да заявя през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя дебитна карта?
- Как да заявя Shopping card?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да заявя потребителски кредит?
- Как да заявя ипотечен кредит през Bulbank Mobile?
- Как да заявя спестовен план?
- Къде мога да видя направените от мен заявки за продукти?
- Как да генерирам уведомление за сметка/и?
- Как да заявя срочен депозит през Булбанк Мобайл?
-
Изберете категория
Икона за стрелка надолу
- Стани клиент
- На какви устройства мога да направя своята регистрация и да стана клиент на УниКредит Булбанк?
- Има ли такса за използването на приложението Булбанк Мобайл?
- Какво е Евротръст?
- Как да подпиша документите?
- Каква информация трябва да дам за себе си и защо?
- Как ще получа картата си?
- Кога мога да започна да използвам сметката си?
- Кога мога да започна да ползвам Булбанк Мобайл?
- Активация
- Как да активирам Булбанк Мобайл?
- Как да активирам отново приложението?
- Мога ли да вляза с Face ID/Тouch ID?
- Какво означава съобщението rooted или jailbroken устройство?
- Логин
- Забравих ПИН кода си. Какво да направя?
- Въведох грешна парола няколко пъти. Какво да направя?
- М-токен
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Какво е динамична парола за плащане в интернет?
- Как да активирам динамична парола за моята карта?
- Къде мога да намеря динамичната парола?
- Начален екран
- Каква информация мога да видя на начален екран?
- Сметки
- Каква информация мога да получа за сметките си?
- Как да направя сметката си по подразбиране за плащания?
- Карти
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Какво е дигитален портфейл и как да го използвам?
- Как да разсроча своите покупки, направени с UniCredit Shopping Card, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност?
- Кредити
- Каква информация мога да получа за кредитите си?
- Спестявания и инвестиции
- Каква информация мога да получа за моя Спестовен план?
- Плащания
- Какви плащания мога да извършвам?
- Как да извършвам преводи?
- Как да използвам опциите „Създай подобен“ и „Върни превод”?
- Как да създам, използвам, редактирам/изтрия образец?
- Как да платя битовите си сметки?
- Как да проверя извършените плащания?
- Продукти
- Какви продукти мога да заявя през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя дебитна карта?
- Как да заявя Shopping card?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да заявя потребителски кредит?
- Как да заявя ипотечен кредит през Bulbank Mobile?
- Как да заявя спестовен план?
- Къде мога да видя направените от мен заявки за продукти?
- Как да генерирам уведомление за сметка/и?
- Как да заявя срочен депозит през Булбанк Мобайл?
Какво е дигитален портфейл, как да добавя карта в него и как да го използвам?
Дигитален портфейл е интегрирана функционалност в Булбанк Мобайл, с която клиенти на банката, притежатели на мобилни телефони с операционна система Android имат възможност бързо, лесно и сигурно да дигитализират своята Visa или Mastercard карта и впоследствие да извършват безконтактни плащания с мобилния си телефон.
За целта мобилният телефон следва да е с операционна система Android с версия над 8 и с налична NFC функционалност и предварително да е зададен метод на отключване на устройство – ПИН, шаблон или пръстов отпечатък.
Притежателите на Apple устройства могат да добавят своите карти Visa и Mastercard, издадени от УниКредит Булбанк, в Apple Wallet, като за целта трябва да разполагат с последна версия на iOS, watchOS или macOS операционни системи.
Изгледайте видеото и вижте как можете да дигитализирате вашите карти, издадени от УниКредит Булбанк и да плащате бързо и лесно, директно през телефона.
- Влезте в своя Булбанк Мобайл;
- Oтидете в меню „Карти“;
- Натиснете бутона “Add to GPay”, намиращ се под картата, която сте избрали да добавите и следвайте инструкциите;
- В случай, че картата ви е била добавена към дигиталния портфейл на банката, при избора на бутона “Add to GPay” ще получите информация, че добавянето на картата към Google Pay™ ще я премахне от дигиталния портфейл и няма да има опция отново за добавяне към него, като ще останете само с опцията за добавяне към Google Pay™;
- Запознайте се и приемете Общите условия за използване на услугата на Google Pay™ и Общите условия на УниКредит Булбанк;
- Това е! Картата е готова за плащане с Google Pay™. В случай, че сте имали добавена карта за плащане в дигиталния портфейл на банката, то ще получите и допълнително съобщение, което е необходимо да потвърдите, за да започнете да плащате чрез Google Pay.
*За момента е възможно дигитализирането в Google Pay само на карти Visa.
За да добавите карта в дигитален портфейл в Булбанк Мобайл:
- Влезте в Булбанк Мобайл и изберете желаната карта.
- Проверете за наличието на бутон "Add to wallet" на екрана и го натиснете.
- Потвърдете добавянето на картата в дигиталния портфейл.
- На екрана на картата се изписва текстът "Картата е добавена в портфейла". Кликнете върху него, за да направите картата основна за плащане, да изберете еднократно плащане с нея или да я премахнете от дигиталния портфейл.
В Apple Wallet могат да бъдат добавени:
- Дебитна и/или кредитна карта VISA, издадена от банката на физическо или юридическо лице.
- Дебитна и/ или кредитна Mastercard, издадена от банката на физическо лице.
Добавянето на карта в Apple Wallet може да бъде извършено и през Булбанк Мобайл по следния начин:
- Влезте в Булбанк Мобайл и изберете желаната карта.
- Проверете за наличието на бутона "Add to Apple Wallet" на екрана и го натиснете.
- Автоматично ще бъдете прехвърлени в Apple Wallet, където да завършите процеса.
С дигиталния портфейл в Булбанк Мобайл можете да плащате на всички безконтактни ПОС терминали в страната и чужбина:
- Отключете телефона си чрез ПИН, Шаблон или пръстов отпечатък. Не е необходимо да влизате в Булбанк Мобайл!
- Доближете мобилния си телефон до безконтактния ПОС терминал.
- При успешно плащане ПОС терминалът ще издаде звуков сигнал и ще разпечата бележка за трансакцията.
Преди да извършите плащане с мобилното си устройство проверете дали:
- Банковата ви карта е активна, дигитализирана и избрана като основна за плащане.
- Приложението Булбанк Мобайл е избрано като апликация за плащане по подразбиране от настройките на телефона ви.
- NFC функционалността на мобилния ви телефон е активирана.
Плащане с iPhone и Touch ID:
- Кликнете 2 пъти върху "Home" бутона с Touch ID и стартирайте Apple Wallet. Картата най-отгоре в портфейла е картата за плащане по подразбиране.
- Приближете горната част на вашия iPhone близо до безконтактния ПОС терминал или четец, докато не чуете звуков сигнал и видите отметка и съобщение "Done" на дисплея на телефона.
- Плащането е успешно след разпечатване на бележка от ПОС терминал.
Плащане с iPhone и Face ID:
- За да използвате вашата карта по подразбиране, натиснете два пъти страничния бутон на вашия iPhone.
- Погледнете към екрана за удостоверяване с Face ID.
- Задръжте горната част на телефона близо до безконтактния ПОС терминал или четец.
- Изчакайте звуковия сигнал и съобщението "Done" с отметка на дисплея на телефона.
Инсталирайте Булбанк Мобайл във вашия телефон
Банкирайте бързо и лесно, когато и където поискате с няколко клика!