Въпроси и отговори

Можете да попълните формата за запитване в секция „Кредити“ и ние ще се свържем с Вас или да ни се обадите на телефон 02 80 21 320.

Можете да закупите стоки на изплащане с УниKредит Кънсюмър Файненсинг в над 2500 търговски обекта в цялата страна.

Да сте пълнолетен български гражданин и да имате валидна лична карта.

Можете да погасите кредита си предсрочно по всяко време. За повече информация, моля свържете се с нас на 0700 15 600 (на цената на един градски разговор) или на vdgjodvtupnfstfswjdfAvojdsfejuhspvq/ch

Датата е отбелязана върху Договора за отпускане на кредит. Възможно е да бъде 1-во, 7-мо, 14-то или 21-во число на месеца.

Можете да погасявате месечните си вноски по сметката отбелязана върху Договора за отпускане на кредит, с основание на плащане номера на договора.

За плащане през банкомат, моля изпълнете следните стъпки:

  1. Поставете банковата карта в устройството
  2. Изберете меню „Други услуги”
  3. Изберeте меню „B-Pay” и въведете код на търговеца съответно : 64999 за точната стойност на вноската или 14999 за сума различна от стойността на вноскатa
  4. Въведете номера на договора си
  5. Въведете своя Персонален идентификационен номер (ПИН)
  6. На следващия екран трябва да потвърдите или откажете транзакцията.

За да заплатите месечната си вноска чрез E-Pay е нужно да се регистрирате в www.epay.bg.
Ще Ви бъдат издадени индивидуални кодове, които са необходими, за да можете да регистрирате банковата си карта към уебсайта.

Ако вече имате регистрация, трябва да регистрирате Вашето битово плащане към Уникредит Кънсюмър Файненсинг чрез въвеждане на номера на договора. След това трябва да потвърдите плащането на дължимата сума.
E-Pay не начислява такси за обслужване.

Ако имате начислени други такси, се свържете с обслужващата банка.

При подписването на Договор за отпускане на кредит можете да сключите застраховка със застрахователна компания, партньор на УниKредит Кънсюмър Файненсинг. Тази застраховка цели да гарантира изплащането на вноските или на остатъчната сума при застрахователно събитие, така както е указано в Общите условия за застраховката.

Информация за състоянието на вашия кредит можете да получите всеки делничен ден от 9:00 до 18:00 часа  на телефон 0700 15 600 на цената на един градски разговор.

Ако сте надвнесли сума по ваш кредит, моля изпратете заявление в свободен текст, съдържащо: 

  1. Вашите три имена
  2. ЕГН
  3. Номер на кредит
  4. IBAN сметката, по която да бъде възстановена надвнесената сума
  5. Подпис
  6. Дата

Изпратете заявлението на имейл vdgjodvtupnfstfswjdfAvojdsfejuhspvq/ch или факс 02/ 80 21 660.