Как можем да помогнем?
-
Стани клиент
Икона за стрелка надолу
- На какви устройства мога да направя своята регистрация и да стана клиент на УниКредит Булбанк?
- Има ли такса за използването на приложението Булбанк Мобайл?
- Какво е Евротръст?
- Как да подпиша документите?
- Каква информация трябва да дам за себе си и защо?
- Как ще получа картата си?
- Кога мога да започна да използвам сметката си?
- Кога мога да започна да ползвам Булбанк Мобайл?
- Активация Икона за стрелка надолу
- Логин Икона за стрелка надолу
-
М-токен
Икона за стрелка надолу
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- Начален екран Икона за стрелка надолу
- Сметки Икона за стрелка надолу
-
Карти
Икона за стрелка надолу
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е дигитална дебитна карта и за какво мога да я използвам?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Какво е дигитален портфейл и как да го използвам?
- Как да разсроча своите покупки, направени с UniCredit Shopping Card, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да разсроча своите покупки, направени с Дебитна карта, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност?
- Кредити Икона за стрелка надолу
- Спестявания и инвестиции Икона за стрелка надолу
- Плащания Икона за стрелка надолу
- Анализи Икона за стрелка надолу
-
Продукти
Икона за стрелка надолу
- Какво получавам с план за ежедневно банкиране?
- Как да заявя дигитална дебитна карта?
- Как да заявя дебитна карта?
- Как да заявя Shopping card?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да заявя потребителски кредит?
- Как да сключа договор за доброволно пенсионно осигуряване с лични вноски?
- Как да заявя инвестиционен план?
- Къде мога да видя направените от мен заявки за продукти?
- Как да генерирам уведомление за сметка/и?
- Как да заявя срочен депозит през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя лизинг на автомобили?
- Моят автомобил Икона за стрелка надолу
- Ваучери за храна Икона за стрелка надолу
-
Изберете категория
Икона за стрелка надолу
- Стани клиент
- На какви устройства мога да направя своята регистрация и да стана клиент на УниКредит Булбанк?
- Има ли такса за използването на приложението Булбанк Мобайл?
- Какво е Евротръст?
- Как да подпиша документите?
- Каква информация трябва да дам за себе си и защо?
- Как ще получа картата си?
- Кога мога да започна да използвам сметката си?
- Кога мога да започна да ползвам Булбанк Мобайл?
- Активация
- Как да активирам Булбанк Мобайл?
- Мога ли да вляза с Face ID/Тouch ID?
- Какво означава съобщението rooted или jailbroken устройство?
- Логин
- Забравих ПИН кода си. Какво да направя?
- Въведох грешна парола няколко пъти. Какво да направя?
- М-токен
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- Начален екран
- Каква информация мога да видя на начален екран?
- Сметки
- Каква информация мога да получа за сметките си?
- Как да направя сметката си по подразбиране за плащания?
- Карти
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е дигитална дебитна карта и за какво мога да я използвам?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Какво е дигитален портфейл и как да го използвам?
- Как да разсроча своите покупки, направени с UniCredit Shopping Card, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да разсроча своите покупки, направени с Дебитна карта, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност?
- Кредити
- Каква информация мога да получа за кредитите си?
- Спестявания и инвестиции
- Каква информация мога да получа за моя Инвестиционен план?
- Плащания
- Какви плащания мога да извършвам?
- Как да извършвам преводи?
- Как да използвам опциите „Създай подобен“ и „Върни превод”?
- Как да създам, използвам, редактирам/изтрия образец?
- Как да платя битовите си сметки?
- Как да проверя извършените плащания?
- Как да проверя и платя местни данъци и такси?
- Анализи
- Анализи на разходите
- Продукти
- Какво получавам с план за ежедневно банкиране?
- Как да заявя дигитална дебитна карта?
- Как да заявя дебитна карта?
- Как да заявя Shopping card?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да заявя потребителски кредит?
- Как да сключа договор за доброволно пенсионно осигуряване с лични вноски?
- Как да заявя инвестиционен план?
- Къде мога да видя направените от мен заявки за продукти?
- Как да генерирам уведомление за сметка/и?
- Как да заявя срочен депозит през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя лизинг на автомобили?
- Моят автомобил
- Какво представлява "Моят автомобил" в Булбанк Мобайл?
- Как да заявите винетка през "Моят автомобил" в Булбанк Мобайл?
- Ваучери за храна
- Как да добавите и управлявате електронните си ваучери за храна от Кауфланд в Булбанк Мобайл?
Как да добавите и управлявате електронните си ваучери за храна от Кауфланд в Булбанк Мобайл?
В Булбанк Мобайл можете да добавите електронни ваучери за храна, издавани от оператора „Кауфланд Сървис“ ЕООД. За да добавите ваучерна карта, тя трябва да бъде активна – блокирани или неактивни карти не могат да бъдат добавени.
За да активирате своята ваучерна карта за храна от Кауфланд, сменете първоначалния ПИН код на банкомат на УниКредит Булбанк или на друг банкомат в България с логото на БОРИКА АД, като следвате стъпките:
- Поставете картата в банкомата и изберете меню „Други услуги“
- Влезте в „Управление на ПИН“ и изберете „Смяна на ПИН“
- Въведете ПИН кода от получения с картата плик
- Въведете и потвърдете новия си ПИН код
- Унищожете плика с първоначалния ПИН код.
Може да активирате картата и при първото си плащане с нея – като я поставите в ПОС устройството и въведете ПИН кода си от ПИН плика (този метод не се препоръчва).
За добавянето на ваучера са необходими:
- Пълният номер на картата
- ID №, който е изписан на гърба на ваучерната карта.
За удобство може да бъде променено името на картата (Моята Кауфланд карта) при добавянето й за по-лесно разпознаване. Можете да добавите повече от една ваучерна карта. Списък с всички обекти, в които може да използвате ваучерите ще откриете на сайта на Кауфланд.
*За да се добави ваучерна карта за храна е необходимо да е инсталирана последната актуална версия на Булбанк Мобайл: 4.6.0.
След успешно добавяне на ваучерната карта, тя става видима в началното меню на Булбанк Мобайл – в нова секция „Ваучери за храна“.
След като добавите ваучерната карта, ще можете да следите:
- Текущия баланс по картата
- Заредените суми по нея
- Успешните и възстановени трансакции
- Валидността на ваучерите и оставащите дни до изтичането им.
Избирането на опцията „Изтрий“ премахва картата от профила ви в мобилното банкиране. Ако картата е активна, можете да я добавите отново по всяко време.
След 3 неуспешни опита на ПИН код, картата се блокира.
Ако знаете ПИН кода, можете да се обадите на клиентския телефон 0800 11 720, за да бъде отблокирана за още 3 опита. Ако сте забравили или изгубилия първоначалния ПИН код, уведомете работодателя си, който може да заяви преиздаване на ПИН код.
При загуба на картата:
- Уведомете работодателя си, за да заяви преиздаване на картата.
- Обадете се на 0800 11 720, за да поискате блокиране на картата.
Валидността на електронните ваучери е 12 месеца от датата на отпускане на съответната квота. При плащане автоматично се използва първо сумата с най-близък срок на изтичане.
Можете да използвате вашата ваучерна карта в търговската мрежа на партньорите на „Кауфланд Сървис“ ЕООД. Списък с всички обекти може да видите на сайта на Кауфланд.
Не. Законът забранява теглене на средства от карти, издадени за ваучери за храна.
Да. Ваучерната карта може да се използва за онлайн плащания в обекти, които приемат ваучери за храна на оператора „Кауфланд Сървис“ ЕООД.
Инсталирайте Булбанк Мобайл във вашия телефон
Банкирайте бързо и лесно, когато и където поискате с няколко клика!