На лебеди…Не! На еднорози!

На лебеди…Не! На еднорози!

Питали ли сте се някога какво се случва с реквизитите от всички филми или реклами? Може би не си даваме сметка, но те са много важна част от сценария и всеки детайл е внимателно подбран, така че да предизвика правилната емоция в зрителите пред екраните. Често тези предмети остават захвърлени в някой склад или се изхвърлят след приключване на снимките. Екипът се хваща за главата колко много пари са похарчени, чуди се дали тази инвестиция си е заслужавала и до колко продажби ще доведе. Понякога обаче измерителите дали един проект е успешен, може да не са само продажбите, но и реакцията и емоцията на самите хора, защото в крайна сметка клиентите са най-важни за всеки бранд.

И така, сега ще ви разкажем историята на едни пердета, които не само се спасиха от боклука, но и заживяха нов живот – истински, извън светлината на прожекторите и сценичната площадка.

Сигурно се сещате за една от последните ни реклами за Потребителски кредити, в която суров и сърдит, брадясал мъж се опитва да обясни на майсторите как всичко в детската стая, най-вече пердетата трябва да са в розово – на лебеди…Не! На еднорози!

Няколко месеца след излъчването на рекламата, получихме доста интересен имейл от млад татко, който се интересуваше откъде сме купили въпросните пердета. Човекът се беше заел да обзавежда детската стая за малката си дъщеричка. И така вдъхновен от нашата реклама, малко по малко започнал да събира всевъзможни розови мебели и играчки, докато не стигнал до завесите.

Желанието да направи дъщеря си щастлива надделяло и срам не срам, решил поне да пита. И тъй като досега не бяхме получавали подобно странно запитване, всички се ентусиазирахме да издирим откъде са купени. За съжаление не успяхме, но ни хрумна, че можем да направим много повече за този човек – да му подарим оригиналните пердета от рекламата. Оказа се, че след снимките, наистина бяха изоставени в един склад – самотни и изгубили всякаква надежда, че отново ще видят слънчевите лъчи.

Обадихме се на човека и го помолихме да посети обслужващият го филиал, като решихме да го изненадаме и нарочно не му казахме за подаръка, който го очаква. Можете да си представите колко много се зарадва, не само че сме отговорили на странното му запитване, но дори че ще му подарим завесите от самия рекламен клип.