Работата в кол центрове става все по-търсена от младите хора, тъй като най-често е с гъвкаво работно време, което им позволява да я съчетават с лекции, забавления и в същото време да трупат ценен професионален опит. За мнозина обаче дейността в центровете за контакт с клиенти изглежда рутинна и еднообразна. Истината е, че това е клише, при това съвсем невярно. Работата в кол центъра е много по-творческа, отколкото смятате. Вижте три предимства, които ще ви накарат да кандидатствате за подобна позиция при нас още сега.
Скуката е мит
Работата в кол център е подходяща за креативни, гъвкави и комуникативни хора. Точно това са качествата, които са необходими, за да бъде човек успешен при работа в центъра за контакт с клиенти на УниКредит Булбанк.
Служителите в кол центровете трябва съчетаят професионализъм и творчество. Една от основоположничките на това твърдение е Луси Морганс. Тя е съосновател на компанията Hendrix The Dog Productions, която се занимава с професионални обучения на служители в големи британски компании. Коучинг компанията е провеждала трейнинги в големи кол центрове на Острова, Five on a Bike Ltd., Chamber of Commerce и др.
„Голяма част от работата не само на служителите, но и на мениджърите на компаниите се състои в това да разговарят с клиенти в пряк и непряк контакт“, обяснява Луси пред callcentrehelper.com. В контакта с хората (независимо директен или индиректен) винаги се налага да влагаме творчество, независимо дали си говорим на бизнес, злободневни или забавни теми.
За да развие професионалните качества на служителите в компаниите, в които провежда обучения, Луси Морганс залага на лектори, които са действащи актьори. Тя самата е актриса, вече 7 години преподава „Драма“ на студенти от Italia Conti Academy в Лондон. Известна е с ролите си Soap Brookside, West End, Annie и Metropolis.
Според нея бизнесът и актьорското майсторство имат много общо помежду си. И в двете е нужно да усещаш емоцията, „да владееш публиката“ и да си „разбираш от работата“.
Превърнете се в професионалист, на когото бихте се възхищавали
За да започнеш да си разбираш от работата, трябва да натрупаш опит и да се учиш от професионалисти. В кол центъра на УниКредит Булбанк работят едни от най-осведомените за банковата дейност експерти. От тях ще можете да научите много за различните банкови операции и процедури.
Работата в центъра за контакт с клиенти на банката е чудесна възможност за талантливите професионалисти, които са по-срамежливи или им липсва опит, защото често на много талантливи и способни хора им е нужно време, за да могат да демонстрират лидерските и професионалните умения.
„Работата в кол центъра на УниКредит Булбанк е страхотно преживяване, съчетано с трупане на безценен опит. Ние сме като една „инвестиция“ за младите и амбициозни хора, тъй като при нас те ще научат всичко за банковите продукти и услуги и ще се превърнат в успешни търговци. Една от основните ни цели е да създаваме, обучаваме и развиваме млади професионалисти, които да продължат своя професионален път в банката“, споделя Валери Димов, старши мениджър в „Център за контакт с клиенти“.
Ако започнете стаж в кол центъра на УниКредит Булбанк, ще се озовете в една динамична работна атмосфера, в която ще разберете, че банкерите и финансистите влагат много творчество в работата, като развиват и разработват продуктите на банковата институция.
Това е логично, тъй като дигитализацията и огромният набор от информация, с която разполага всеки от нас, направи дори финансистите, счетоводителите и математиците “creative people”, които в работата си трябва да са гъвкави, комуникативни и решителни.
Важно е да споменем и че работната атмосфера в центъра за контакт с клиенти на УниКредит Булбанк е повече от приятелска. Колегите, които работят в това звено са информирани, креативни и очакват с нетърпение новите членове на екипа си.
Ще се научите да се позиционирате правилно в работна среда
Както вече споменахме, за да бъдете успешен в работата в кол центъра на банката, често ще ви се налага да извършвате немалко банкови операции, ще трябва да сте в постоянна комуникация с колеги, а често и с шефове на отдели.
Честият контакт с мениджъри и дори членове на Управителния съвет, ще ви научи да комуникирате на висок бизнес стил, което ще ви е полезно в кариерното развитие. Освен това специалистите в контактния център са сред най-важните кадри за банката и по принцип за фирмите, които имат такова звено, защото това са хората, които комуникират пряко с клиентите.
Вие сте гласът на клиентите, а за банката те са най-важни.
Поредната стигма е разбита – работата в кол центъра на УниКредит Булбанк е динамична, интересна и предизвикателна и в момента е чудесен момент да станете част от екипа на тези професионалисти като се включите в стажантската програма на банката.
Кандидатите за стаж могат да кандидатстват на сайта на УниКредит Булбанк www.unicreditbulbank.bg или да изпратят автобиография и мотивационно писмо на kpctAvojdsfejuhspvq/ch със заглавие internship, като крайният срок за подаване на документи е минимум един месец преди желаната дата за започване на стажа.
Стажът е платен и е с първоначална продължителност 3 месеца, като в зависимост от желанието на стажанта и възможността на банката, може да бъде продължен до 6 месеца. За участниците в програмата, на които се налага да съчетават ангажираността си в банката и ходенето на лекции, банката предлага гъвкаво работно време.