Съобщение: Опит за "фишинг" атака срещу клиенти на банката

Уважаеми клиенти,

Поради зачестили сигнали от клиенти за получаване на съобщения по електронна поща от името на банката, изискващи въвеждане на имейл адрес и парола, бихме искали да обърнем внимание, че става дума за опит за злоупотреба.

В случай, че сте получили електронно съобщение с подател opsfqmzAvojdsfejucvmcbol/ch, молим Ви да не отваряте съобщението, прикачените файлове и съдържащите се в тях линкове.

Съобщението НЕ Е ИЗПРАТЕНО от банката – то представлява злоумишлен опит за т. нар. „фишинг“ атака и има за цел да събере чувствителна клиентска информация.

При подобни случаи, препоръчваме да се предприемат следните действия:

  • Проверка на компютърното устройство с лицензиран антивирусен софтуер;
  • Редовно обновяване на ползваната система, използване само на лицензиран и закупен софтуер;
  • Промяна на паролата за достъп до пощата със сложна комплексна парола (големи и малки букви, числа и служебни символи, с не по-малко от 10 символа);
  • Промяната да се извършва регулярно, поне на три месеца.

В случай на въпроси, свържете се с нашия Център за контакт с клиенти на тел. 0700 1 84 84.

Допълнителна информация за клиенти:

УниКредит Булбанк, Център за контакт с клиенти

тел: 0700 1 84 84