Полезни насоки как да се предпазим от "фишинг" атаки

Полезни насоки как да се предпазим от "фишинг" атаки

Уважаеми клиенти,

Поради зачестили сигнали от клиенти за получаване на съобщения по електронна поща от името на банката, изискващи въвеждане на имейл адрес и парола, бихме искали да обърнем внимание, че става дума за опит за злоупотреба.

В случай, че сте получили електронно съобщение с подател opsfqmzAvojdsfejucvmcbol/// или opsfqmzAtvqqpsu///, молим Ви, да не отваряте съобщението, прикачените файлове и съдържащите се в тях линкове.

Съобщението не е изпратено от банката – то представлява злоумишлен опит за т. нар. „фишинг“ атака и има за цел да събере чувствителна клиентска информация.

При подобни случаи, препоръчваме да се предприемат следните действия:

  • За вход в интернет банкирането, използвайте връзката от началната страница на Банката и винаги се уверявайте в автентичността на страницата, като проверявате, дали адресният бар е оцветен в зелено и адресът на страницата започва с https://
  • Браузърът, който използвате за банкиране, е настроен на най-високото ниво на защита на данните
  • Пазите в тайна и не запаметявате в интернет браузъра Вашите потребителско име и парола
  • Проверка на компютърното устройство с лицензиран антивирусен софтуер
  • Редовно обновяване на ползваната система, използване само на лицензиран и закупен софтуер
  • Промяна на паролата за достъп до пощата със сложна комплексна парола (големи и малки букви, числа и служебни символи, с не по-малко от 10 символа)
  • Промяната да се извършва регулярно, поне на три месеца

При въпроси, свържете се с банката на:

02/ 9337 333 или кратък номер 15333 от Вашия мобилен телефон!