Оплаквания и похвали
В клон
Лично или чрез упълномощен представител след идентифициране в удобен за вас клон. Предоставената информация следва да се депозира в писмен вид с попълнен „Формуляр на клиента“. Можете да изтеглите и попълните формуляра предварително или да поискате документа на място.
Намерете най-близкия клон
Онлайн*
- Чрез попълване на електронна форма за обратна връзка
- На email: ddnAvojdsfejuhspvq/ch
*По изключение и в случаите, които не предполагат ползване на лични данни по смисъла на ЗЗЛД и банкова тайна по ЗКИ. В останалите случаи, електронното писмо е необходимо да бъде подписано с квалифициран електронен подпис (КЕП).
На телефон или чрез писмо
Можете да изпратите и писмо на адрес София, пл. „Света Неделя“ 7
По изключение и в случаите, които не предполагат ползване на лични данни по смисъла на ЗЗЛД и банкова тайна по ЗКИ.
Разглеждане на подаден сигнал
Всяко оплакване се разглежда от специализиран екип “Централизирано управление на оплакванията“, чийто ангажимент е извършване на детайлна проверка със съдействието на отговорните банкови структури и предоставяне на официално становище на банката по избрания от клиента канал.
Всеки казус се разглежда индивидуално и с необходимото внимание.
Времето за отговор зависи от спецификата на оплакването и необходимата проверка. В 85% от случаите успяваме да отговорим в рамките на 3 работни дни. В случаите, регламентирани от ЗПУПС, ЗПК и ЗКНИП, спазваме законоустановения срок за отговор.
Жалбите, свързани с договор за кредит за недвижими имоти по смисъла на ЗКНИП, или потребителски кредит по смисъла на ЗПК, може да депозирате чрез изброените по-горе канали или да се свържете с екип "Централизирано управление на оплакванията" за допълнителна информация на електронната поща ddnAvojdsfejuhspvq/ch или на телефонен номер 02/923 20 23.
В банката работим по процедура за подаване на възражения и решаване на спорове, в която са регламентирани компетенциите за вземане на решение и определяне на обезщетения по клиентски оплаквания.
Имате право да отнесете спора към секторната помирителна комисия, разглеждаща спорове в областта на финансовите услуги, създадена по реда на глава 9, раздел ІІІ от Закона за защита на потребителите, в случай че след подадена жалба, свързана с договор за кредит за недвижими имоти по смисъла на ЗКНИП, или потребителски кредит по смисъла на ЗПК:
- Не сте получили отговор в законоустановения срок - 30 дни от депозиране на възражението.
- Останали сте неудовлетворени от предоставения отговор.
Банката заявява готовността си за участие при образуване на помирително производство.
В случай че сте подписали договор за кредит и сте с местопребиваване в друга държава членка, можете да се свържете с доставчик на финансови услуги „ФИН-НЕТ” с цел алтернативно разглеждане на презгранични финансови спорове.
Проучвания
Удовлетвореността на клиентите ни е основен приоритет, затова се стараем да разберем вашите нужди и да сме близо до вас. Като част от нашата програма за качество на обслужването и за да дефинираме областите, в които вие бихте желали да се подобрим, инвестираме в проучвания с / със:
Клиенти
Всяка година търсим обратната връзка от вас във клоновете, по телефон и на имейл, като провеждаме над 30 хил. персонални интервюта с индивидуални и бизнес клиенти.
Тайни клиенти
Специална програма за следене качеството на обслужване чрез постоянни проверки със специално обучени за проучването клиенти.
Служители на банката
Провеждаме и проучвания сред нашите служители, за да отговорим в максимална степен на вашите очаквания към нас.
Булбанк Мобайл
