Нагоре икона Бутон за връщане към началото

М-токен

М-токен

1. Как да активирам и вляза в М-токен?


Активация на М-токен
Отворете меню "Мобилни услуги > М-токен" в Булбанк Онлайн – следвайте инструкциите в страницата.
Ще получите имейл с информация за вашето М-токен ID.
Ще получите смс с активационен код за М-токен.
Отворете М-токен приложението и въведете кодовете.
Създайте ПИН код и запомнете флага на държавата, който ще ви се покаже.
 
Вход в М-токен
Въведете ПИН код и потвърдете своя флаг на държава.


Какво ще се случи, ако въведа грешен ПИН код при вход в M-токен?
При въвеждане на грешен ПИН код при вход в М-токен приложението ще ви покаже за потвърждение друг флаг на държава, различен от вашия. В този случай няма да можете да подписвате успешно заявки и плащания.

2. Какво е Еднократна парола и как да я използвам?

Еднократната парола се използва за допълнителна оторизация при вход в Булбанк Онлайн. 


3. Какво е Код за подпис и как да го използвам?

Стартирайте M-токен и изберете секция "Код за подпис", след което въведете показаното на екрана на Булбанк Онлайн число и натиснете "Генерирай".
Генерираният код се въвежда в поле "Код за подпис" в Булбанк Онлайн, за да подпишете успешно.

4. Как да сменя моя М-токен ПИН?

Можете по всяко време да промените вашия ПИН от меню "Настройки". Имайте предвид, че след успешна промяна на ПИН ще се промени и вашият флаг на държава. 

5. Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?

Не! M-токен се използва само от едно устройство. По този начин се гарантира удобство, особено за потребителите, които имат повече от един потребителски профил за интернет банкиране, тъй като на практика те ще могат да използват един M-токен за всичките си акаунти в Булбанк Онлайн.

6. Необходимо ли е да имам интернет на телефона?

Не! M-токен работи без необходимост от мобилна мрежа и интернет връзка на вашето мобилно устройство и може да се използва навсякъде включително и от чужбина.

7. Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?

Необходимо е да отворите меню "M-токен" в Булбанк Онлайн и да изберете опцията за повторна активация, след което следвайте стъпките за активиране.

8. Какво да направя, ако загубя телефона си?

Ако загубите телефона си, деактивирайте своя M-токен от меню "M-токен" в Булбанк Онлайн или се обадете на телефон 0700 1 84 84, за да бъде деактивирано приложението, което сте използвали. Не разкривайте пред никого своя ПИН код за вход в М-токен.

Инсталирайте Булбанк Мобайл във вашия телефон

Банкирайте бързо и лесно, когато и където поискате с няколко клика!